نوشته شده توسط : asa

شادممممممممممممممممممممممممممم

عشقم دوستت دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

همان اندازه که دوستت دارم دوستم بدار نمیگویم در قلبم به رویت بازه چون اگه دوسم داشته باشی خودت کلید داری غزیزم من که کلید را داده ام کلیدت هم دارم اگر اجازه ورود میدهی میخواهم با سر وارد شوم و اگر شهرداری اجازه دهد کلبهی عشقی روی قلبت بنا خواهم کرد عزیز دوستت دارم!!!!!

گیتارم تا ابدیت عشقت کوک است و به نوایه تو میزند

دوستت دارم عزیزه گلم





:: بازدید از این مطلب : 767
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : 19 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: