نوشته شده توسط : asa

 

بی تو من همیشه تنهام    تک ستاره کویرم

تو بیا که در تن تو    من دوباره جوون می گیرم

 

 

داشتنت مثل یه رویاست    هم نفس ای هم ستاره

بودنت روح بهشت رو     به هوای من میاره

 

 

عاشقی همیشه با توست     تووی هر لحظه نگاهت

بودنت خواستن من بود    توو شبای انتظارت

 

 

شوق دیدن دو چشمات    التهاب لحظه هامه

انتظار دیدن تو     توو تبلور نگامه

 

 

حس خووبه عاشقی رو    تو برام زمزمه کردی

بودن توو لحظه هارو    توبه من هدیه کردی

 

 

تو به من دنیامو دادی     تووی اوون چشم سیاهت

حس خوب عاشقی رو    دادی با ناز نگاهت

 

  

تووی اوون آینه چشمات    میشه عمری زندگی کرد

تووی اون دنیای زیبات    عاشقی رو جستجو کرد

 

 

زندگی همیشه با تو    توو نیازه لحظه هامه

خواستنت توو سرنوشتم    با طلوع بی کرانه

 

 

بوودنت توو سرنوشتم    تووی قصه هاست توو رویاست

تو بیا ای تک ستاره    خواستنت همیشه با ماست

 

 

منو میبری به رویام    سووی روشنی فردام

هم سفر ای هم قبیله    تو بده معنی دنیام

 

 

 

کاش میشد که با نگاهت    برسم به اوج ابرا

لذت پرواز و با تو    ببرم به گوش دنیا

 

 

 

 

تو بیا که با نگاهت    مژده بودنو دادی

معنی عمر دوباره    تو به من زندگی دادی





:: بازدید از این مطلب : 701
|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 24 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: