نوشته شده توسط : asa

 

هرگز نشد بیای پیشم بگیری دستای منو

بدونی من عاشقتم گوش کنی حرفای منو
 
توبی وفابودی ولی اونکه برات میمردمنم
 
تا زنده ام دوست دارم اینه کلام آخرم
 
من که نتونستم تورو یه لحظه تنها بذارم
 
خونسردی خاطره ها بگم که دوست ندارم
 
دلم می خوادهمین یه باراشکاموپنهون نکنم
 
باور کنی تورومی خوام قوًٌتَُ زندونی کنم
 
بیا به شهر خاطرام غرق بشم توی نگاه
 
دیوونه وارفدات بشم بمیرم من واسه چشات
 
اماهنوز فاصلمون دورهَُ دست من جداس
 
ترانه ی سکوت من تو بغض آخرم رهاس
 
کاشکی میشد فقط یه باربیای بگی دوست دارم
 
تو چشم من نگاه کنی بگی که عاشقت منم




:: بازدید از این مطلب : 816
|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : 27 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: