دعا کنین خیلی زیاد
نوشته شده توسط : asa

یه عوضی عاشق یه بابایی میشه میزنه دم مغازه شوهر خاله من دختررو میکشه بعد شوهر خالم میدوه    

بیرون ببینه چیه اون عوضیه الاقم صاف مزنه تو شیکم شوهر خاله ی من بعدم میزنه تو مخه خودش خالمم که

داشته از خونه میرفته به سمته مغازه صاف این صحنه رو میبینه و سکته میکنه

جونه من دعا کنید من دارم میرم مکه ولی مسکه نریم جونه من دعا کنید نماز بخونین من دارم سکته میزنم

خواهشن هر کی اینو خوند به همه بگه دعا کنن تو مجلسای دعا حالا هر چی بگین همه دعا کنن

هیچکس عاشق نشه





:: موضوعات مرتبط: عشقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1019
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 48
|
مجموع امتیاز : 48
تاریخ انتشار : 12 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: