بای
نوشته شده توسط : asa

و خداحافظ کولوچه

 

من کاری به بقیه ندارم ولی من دیگه از اینجا خوشم نمیاد خوشم که نه لوکس بلاگ ریده نمیشه

کاری کرد. نظرا هم که باز نمیشه

رفتم به آدرسه جدیدم رفتم به منزل جدیدم

حالا خیلی چیزا تو زندگیم دارم خیلی چیزا پیدا کردم خیلی چیزا فهمیدم

حالا دارم قدم قدم به آرزو هام میرسم

دیگه از عشق نمینوسم چرا ولی خیلی کم

میخوام یه دنیای جدید باز کنم

حالا من با خیلی ها که فکرشم نمیکردم دوست شدم

نمیدونم ولی روزی بر میگردم و به همه میگم این پست چی بوده و چرا مبهمه

میام و مطمئنم اون روز دیر نیست

منظورم دوستایه جدید مدرسه نیست منظورم جامعه هست

همه ی اینا به کنار اینجارو به خاطر سختی هایه لوکس بلاگ ول کردم و رفتم اینجا

ولی اینجا بازه و من میام روزی

خوش باشید خدانگهدار کافه ی عزیزم خداحافظ تنهایی های قشنگه من

اینم لینکه وبه جدیدم و آقای باران

و راستی من تویه فیس بکس هستم و کمک میکنم اونجا محبوب ترین سایته ایرانیان بشه

به افتخار پوریا

 

www.tarane19@blogfa.com

 

 





:: موضوعات مرتبط: دانلود و پخش آزاد , جک وخنده , شعر , ,
:: بازدید از این مطلب : 1642
|
امتیاز مطلب : 121
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : 22 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
student1389 در تاریخ : 1390/9/6/0 - - گفته است :
سلام دوست من
سایت فقط برای شما دوستان با پست های جدید آموزشی به روز شده خوشحال می شم یه سری به ما هم بزنی

/weblog/file/img/m.jpg
پریا در تاریخ : 1389/8/29/6 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
مهم نیست در تاریخ : 1389/7/20/2 - - گفته است :
سلام خدمت شمادوست عزيز
بامطلب مهمي تحت عنوان"***بزودي***"آپم
بي صبرانه منتظرحضورگرمتان هستم
xxxxxx2.javanblog.com/post-201184.html

/weblog/file/img/m.jpg
یلدا در تاریخ : 1389/6/25/4 - - گفته است :
خداوندا دستانم خالی و دلم غرق در آرزوهاست که به قدرت بیکرانت دستانم را توانا کن یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: