نوشته شده توسط : asa

سلام تولد وبلاگ عزیزم 26فروردین 89 بودتولدش مبارک.

آمارم خیلی خوب بود به سرم زده بود سایت بزنم خوب شد نزدم وگرنه پدرم در میاومد البته اینو مدیون دوستایه خوبمم

چون با وجود نیمکت هیچ کس به این توجه نمیکرد حالام که نیمکت هک شده و من دارم شکایتمو از طرف پیش میبرم

البته یکی از دوستان خوبم هم بهم یه وب خوشگل هدیه داد اسمشم آقای بارانه

http://raghse-baroun.blogfa.com/

هر چند من میخواستم نیمکتو به یکی از دوستانم هدیه بدم ولی بهتر کاره دیگه ای کردم بیشتر داره خوشال میشه البته

شاید.

خوب من خیلی فوری به چند نویسنده مجرب و البته مهربان و باادب باشه اشکال نداره پسر باشه ولی به قول معروف پسر

باشه نه ازون هفت خطا و از همین الان بگم من پا نمیدم حالیتونه یا نه(با شما خانم محترم نیستم)

به هر حال بهتره که دختر باشه و بهتر تره که فعال باشه اگرم خیلی کمک کنه این وبمو میدم بهش بره حالشو ببره با اینکه

وب خفنی نیست ولی خوبه.

به دلایل امنیتی هر کس آدرس وبه جدیدمو که هدیه گرفتموتا حالا همچین هدیه ای نگرفته بودم فقط هدیه داده بودم

حالا هر چی هر کس میخواد بهم بگه بهش میدم

بهتره باد آور بشم اون وب فقط شعره هو آوازه

خداحافظ وب خوشملم

واسه سلامتی وبم و اینکه امشب بخوابم

راستی هر کس نویسنده بشه لینک مفتی در خدمتیم و هر کس هم عضو خبر نامه بشه اونم معرفی میکنیم

یادتون نره که نویسنده بشینو نظرم ندی ناراحت میشما

خداحافظ





:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 135
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
تاریخ انتشار : 27 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: